Category manager

Druh práce a její charakteristika:

  • Zabezpečuje pomoc při prvotní registraci do E-shopu, je nápomocen při problémech při přihlášení oprávněné osoby za zadavatele,
  • Zákaznická komunikace:
    • Komunikace s klienty prostřednictvím telefonu, e-mailu
    • Poskytuje odpovědi na dotazy zákazníků týkající se produktů, služeb, cen, dostupnosti a dalších relevantních informací
    • Řeší stížnosti a problémy zákazníků s empatií a profesionálním přístupem,
  • Řízení zákaznických vztahů:
    • Udržuje dlouhodobé vztahy s odběrateli a dodavateli
    • Sleduje historii komunikace s každým odběratelem/dodavatelem a ukládá relevantní informace do systému,
  • Řešení problémů:
    • Identifikuje a analyzuje problémy, se kterými se zákazníci setkávají.
    • Spolupracuje s dalšími odděleními, aby byly problémy rychle a efektivně vyřešeny.
  • Zpracování objednávek a reklamací:
    • Zpracovává objednávky odběratelů a sleduje stav doručení.
    • Přijímá a zpracovává reklamace a následně je řeší
  • Analýza zákaznických dat:
    • Vyvozuje doporučení pro zlepšení zákaznického servisu a prodeje.
  • Školení zaměstnanců:
    • Poskytuje školení a podporu pro zaměstnance
  • Hodnocení a zlepšování:
    • Pravidelně hodnotí úspěšnost zákaznické péče a předkládá návrhy na zlepšení

Místo výkonu práce: Plzeň
Doba výkonu práce: pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
Platová třída: 10


Požadované předpoklady pro výkon práce

Vzdělání:

  • Středoškolské vzdělání

Požadavky:

  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu.
  • Empatie a schopnost naslouchat zákazníkům
  • Schopnost rychle řešit problémy a nalézt efektivní řešení
  • Zkušenost v oblasti zákaznického servisu výhodou
  • Znalost alespoň jednoho cizího jazyka vítána
  • Schopnost práce s počítačem a technickými nástroji

Nabízíme:

  • osobní ohodnocení po skončení zkušební doby
  • pružná pracovní doba
  • příspěvek na stravování, kulturu, zdraví
  • příspěvek k penzijnímu připojištění a životnímu pojištění po prvním roce trvání pracovního poměru
  • sick-day (zdravotní volno) 6 dnů v kalendářním roce

Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám svůj životopis na emailovou adresu: cnpk@cnpk.cz, předmět emailu označit jako "Výběrové řízení - category manager".

Případné další informace podá osobně či telefonicky vedoucí kanceláře ředitelky Ing. Blanka Wohlmuthová na telefonu +420 777 477 515 .